چگونه می توانید بروشورهای خود را موثرتر کنید؟  چگونه بروشورهای تجاری و بروشورهای بازاریابی شما را مشتریان بخوانند و  به آن پاسخ دهند؟ برای ایجاد و بهبود   از این 14 نکته در زمینه نوشتن متن و بروشور استفاده کنید.

اگر قصد دارید یک بروشور یا آگهی برای کار یا اعلام یک محصول یا خدمات جدید ایجاد کنید ، احتمالاً از خود می پرسید که برای اطمینان از یک خوب چه کاری می توانید در بروشور خود انجام دهید.

1. مشتری خود را درک کنید

قبل از اینکه هر زمان را صرف برنامه ریزی یا نوشتن بروشور کنید ، مطمئن شوید که مشتری خود را درک می کنید. چرا آنها می خواهند محصول شما را بخرند؟ مهمترین کاری که می تواند برای آنها انجام دهید چیست؟ مهمترین مشکلی که محصول یا خدمات شما می تواند مشکل آنها را حل کند چیست؟ اگر جواب سوالاتی از این قبیل را نمی دانید ، بپرسید. با ندگان خود صحبت کنید. با مشتریان صحبت کنید. برای کمک به تصمیم گیری در مورد مزایای استفاده در بروشور خود از پاسخ های آنها استفاده کنید.

2. بروشور خود را برای AIDA برنامه ریزی کنید

 

نه ، آن عمه مورد علاقه شما نیست. AIDA مخفف توجه ، علاقه ، تمایل و عمل است. برای اثرگذاری  ،  بروشور  شما باید مورد توجه قرار گیرد ، مشتری مورد نظر را به اندازه کافی علاقه مند کند تا بیشتر بخواند ، تمایل خود را نسبت به محصول یا خدمات افزایش دهد و آنها را وادار کند که اقدام خاصی مانند هم اکنون ، تماس و تعیین وقت قبلی ، مراجعه به وب سایت خود را وارد کنید .

 

3. تصویری از ساختمان خود را روی جلد بروشور قرار ندهید

 

مطمئناً ، شما به ساختمان و نحوه رشد شرکت افتخار می کنید. اما مشتریان شما واقعاً اهمیتی نمی دهند که شما به شرکت خود چقدر افتخار می کنید یا ساختمان شما بزرگ است. شما باید بروشور خود را طراحی کنید تا آنچه مشتری می خواهد بداند را نشان دهد - و این اینکه محصولات شما نیازهای آنها را برآورده می کنند یا نه. فضایی را که باید برای محصولات خود استفاده کنید و مشتریان را متقاعد به کنید ، از دست ندهید.

 

4- از تصاویری استفاده کنید که برای مشتری شما مهم هستند

 

مشتری شما می خواهد کالای شما یا تصاویری از نتایجی که به دست خواهد آورد یا احساساتی را که در صورت استفاده از محصول یا خدمات شما احساس می کند ، مشاهده کند. مطمئن باشید تصاویر واضح و حرفه ای به نظر می رسند.

 

5. بید ، نگویید

 

مشتریان و چشم اندازهای شما علاقه زیادی به شرکت یا محصولات شما ندارند. آنها به خود و یا مشاغل شخصی خود علاقه مند هستند. برای جلب توجه آنها ، بروشور شما باید بر روی مزایایی که با از شما خواهند دید تمرکز کند.

 

در مورد آن فکر کنید چه تعداد از مردم تلفن هوشمند اری می کنند زیرا می خواهند تلفن را تمام روز با خود حمل کنند یا به این دلیل که در واقع قصد دارند از آن به عنوان تلفن استفاده کنند؟ آنها آنها را می خرند تا در ارتباط با افراد و رویدادها باشند ، اطلاعات را با کلمات نوشتاری ، تصاویر به اشتراک بگذارند ، با عجله پاسخ سوالات را پیدا کنند و گاهی فقط برای اینکه به دیگران نشان دهند که جدیدترین دستگاه پیشرفته را دارند. همه اینها به همین دلیل است که شرکت های تولید کننده تلفن های هوشمند و ارائه دهنده خدماتی که امکان استفاده از تلفن های هوشمند را فراهم می کنند ، بر سرگرمی افراد برای گرفتن عکس ، به اشتراک گذاری ، همکاری و دریافت کمک هزینه داده بزرگ هر ماه تمرکز می کنند.

 

قبل از نوشتن محتوا برای بروشور تجاری یا تبلیغاتی  خود ، لیستی از مزایایی را که مشتریان می خواهند هنگام دستیابی به محصول یا خدمات شما کسب کنند ، تهیه کنید.

 

6. از سرفصل ها و گرافیک هایی که مخاطبان شما برایشان مهم است استفاده کنید

 

خواننده متوسط ??کمتر از 5 ثانیه طول می کشد تا به جلد بروشور نگاه کند و تصمیم بگیرد که آن را بخواند یا نه. اگر عنوان یا گرافیک روی جلد بروشور شما خسته کننده باشد ، تعداد کمی از گیرندگان برای باز کردن آن زحمت می کشند.

 

به عنوان مثال ، تصویری از افرادی که مشغول تماشای یک مجری هستند که در حال نوشتن بر روی یک نمودار واضح بالای یک عنوان است که می گوید: "مطابقت افراد و استراتژی" ، احتمالاً بروشور در سطل آشغال انداخته میشود. اما ، تصویری که نشان می دهد یک تاجر به یک گروه کوچک از همکاران خود انگشت شست نشان می دهد و یک عنوان با عنوان "تیم خود را برای بزرگ" آموزش دهید ، احتمالاً مورد توجه قرار خواهد گرفت.

 

7. بروشور خود را حرفه ای جلوه دهید

 

حتی اگر بروشور شما خوب نوشته شده باشد ، در صورت طراحی نامناسب ، پاسخ چندانی نخواهد داشت. طرح بندی صفحه های گیج کننده ، نوع خیلی بزرگ یا خیلی کوچک ، تعداد زیادی فونت مختلف یا رنگهای مختلف بسیار متنوع در صفحه ، همگی می توانند یک بروشور - و تجارت شما - را غیرحرفه ای جلوه دهند. اگر بروشورهای خود را طراحی می کنید ، می توانید با استفاده از الگوهای طراحی رایگان ، به بروشورها و بروشورهای خود جلوه ای حرفه ای بدهید. شما می توانید الگوهای بروشور رایگان را در وبسایت های زیادی پیدا کنید و بسیاری از سایتهای چاپ آنلاین پیدا کنید. برای مثال در صفحه نمونه طراحی بروشور ، نمونه های حرفه ای را مشاهده کنید.

 

8- از عنوان های مزایا در داخل بروشور خود استفاده کنید

 

پس از دریافت گیرنده برای باز کردن بروشور ، کار بعدی که آنها انجام می دهند حذف عناوین داخل آن است. از این عناوین داخلی برای جلب توجه آنها استفاده کنید و آنها را از طریق نسخه منتقل کنید.

 

9. برای تمرکز بر ویژگیهای اصلی محصول یا خدمات خود از نقاط  حساس استفاده کنید

 

 

مصرف کنندگان و تجار به طور یکسان تحت فشار قرار می گیرند و تبلیغات زیادی برای جلب توجه آنها انجام می شود. بنابراین آنها تمایل دارند به سرعت از طریق خدمات اصلی جذب شوند. خدمات اصلی به شما کمک می کند تا روی آنچه شما ارائه می دهید متمرکز شده و آنها را به سمت عملی که می خواهید در آینده انجام دهند هدایت کند.

 

10. بر خوانایی تمرکز کنید

 

خواندن بروشور را برای افراد دشوار نکنید. خواندن نوع خاکستری روی زمینه سفید و نوع تیره روی زمینه تیره دشوار است. همینطور صفحاتی که متن زیادی دارند . بلوکهایی از  گرافیک های زیبا  را با سربرگ و فضای سفید بشکنید

 

11. به آنها بگویید بعد از خواندن نسخه از آنها می خواهید چه کار کنند

 

بعد از اینکه خواننده را به آنچه می ید علاقمند کردید ، باید قدم بعدی را بردارید: به او بگویید برای بدست آوردن آن چه کاری باید انجام دهند. فقط تصور نکنید که آنها به دنبال شماره تلفن شما می گردند و با وب سایت شما تماس می گیرند یا بازدید می کنند. اگر به آنها نگویید چه اقدامی انجام دهند ، ممکن است آنها اقدامی اشتباه انجام دهند - به جای شما با یک بازرگان یا ارائه دهنده خدمات دیگر تماس بگیرید.

 

12- اکنون به آنها دلیل دهید تا عمل کنند

 

اگر خواننده را به اقدام فعلی ترغیب نمی کنید و دلیل آن را برای او نمی آورید ، تلاش شما در جلب توجه ، ایجاد علاقه و تمایل به هدر می رود. مشتری به سراغ مورد بعدی می رود که توجه او را جلب می کند و همه چیز شما را فراموش می کند. برخی از پیشنهادات متداول برای جلب مشتریان به ، تخفیف ویژه است که فقط قبل از یک تاریخ خاص ، هدیه رایگان برای قبل از یک تاریخ خاص و تخفیف برای تا یک تاریخ خاص معتبر است. موارد دیگری که شامل تخفیف یا هدیه نیستند ، یادآوری به دلیل محدود بودن مقادیر (در صورت واقعی بودن) ، یا افزایش قیمت ها و غیره ، اکنون یادآوری هستند.

 

13. پاسخ دهی را آسان کنید

 

مطمئن شوید که نام تجاری ، شماره تلفن و آدرس اینترنتی وب سایت شما به راحتی در بروشور یا بروشور یافت می شود. اگر شخصی نیز به طور منظم آنها را تماشا می کند ، صفحات FaceBook ، LinkedIn ، Google+ Pinterest و Twitter خود را اضافه کنید. کد QR که افراد را به صفحه محصول شما یا صفحه ای برای ثبت نام در خبرنامه شما می برد ، گزینه دیگری است که باید در نظر بگیرید.

 

14. خطر را برطرف کنید

 

برای کاهش ترس مشتری ، ضمانت استرداد پول را درج کنید.

 

امیدواریم این نکات بتواند شما را برای طراحی یک بروشور عالی کمک کند ، اگر نیاز به آموزش های طراحی بروشور به صورت رایگان را دارید پیشنهاد میکنیم آموزش طراحی بروشور با کورل را مطالعه نمایید، موفق باشید.

 

منبع خبر : https://bit.ly/38WYIRb


هر چی بخوای اینجاست بروشور ,استفاده ,خدمات ,انجام ,مشتری ,طراحی ,استفاده کنید ,بروشور ,انجام دهند ,آنها انجام ,توجه آنها منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

MVM AND CHERY Catalog کاشی و سرامیک وکیل دیه 24 سالگی تاریخ ملت های جهان